Nedenfor finder du en række spørgsmål, som vi er blevet stillet flere gange, samt uddybende svar.
Hvad gør jeg når mine elever oplever tekniske problemer på Teoriundervisning.dk?

Hvis du har elever som har tekniske udfordringer på Teoriundervisning.dk, så kan 80% af alle support spørgsmål løse ved én af disse to løsninger:

1. Skift internetbrowser (Firefox / Chrome / Safari)
2. Genstart router / skift internetforbindelse

Hvis eleven har behov for yderligere vejledning, så henvis til chatten på vores hjemmeside. Vi yder ikke telefonisk support til elever – udelukkende chat og email support.

Hvad gør jeg hvis jeg har brug for teknisk hjælp med undervisningssystemet udenfor åbningstiden?

Fra April 2022 åbner vi vores chat her på siden, så vi kan kontaktes søndag til torsdag helt frem til kl.23:00. Hvis du oplever en teknisk udfordring, så prøv én af disse to løsninger:

1. Skift internetbrowser (Firefox / Chrome / Safari)
2. Genstart router / skift internetforbindelse

Hvordan bliver min køreskole tilmeldt Nets / automatisk betaling, og hvordan fungerer det?

Vi kan tilmelde din køreskole Nets, hvis du sender os en email med din køreskoles CVR nr. Send til info@teoriundervisning.dk.

Når du er blevet tilmeldt Net / automatisk betaling, så bliver dine køb automatisk trukket, så du ikke behøver at benytte kreditkort eller Mobilepay ved bestilling. Købet bliver typisk trukket samme dag eller dagen efter. Hvis du har en særlig email til dit regnskabssystem (automatisk bogføring), så husk at oplyse os om dette.

Hvordan fungerer den nye måde at bestille SMS adgangskoder og forlængelser?

For at bestille en adgang eller en forlængelse, så kræver det at du indtaster elevens mobil nummer. Du kan godt bestille mange på én gang blot ved at sætte komma mellem hvert mobil nummer. Du skal indtaste landekode ved alle mobilnumre – eksempel “+4512345678”.

Når du har bestilt en adgang til en elev, så modtager eleven en SMS hvor de får en vejledning til at komme igang, og du modtager en liste på email med de mobilnumre som du har åbnet adgang til.

Når du bestiller en forlængelse, så foregår det på samme måde. Eleven får besked om, at adgangskoden er forlænget via SMS, og du modtager en bekræftelse på email.